1
Και να που το κακό φανερώθηκε μπροστά μας,
δεν ήταν άγνωστο για μας αλλά όχι
και οικείο.
Ποτέ δε θα γίνει!
Τώρα όλες στη σειρά να ψάχνουμε το γιατί,
το πότε και το από πού όλο αυτό.
Τώρα εμείς, εμείς τα κορίτσια
που γίναμε γυναίκες και ψάχνουμε το κακό.
Θα φανερωθεί αλλά θα το προλάβουμε
γιατί ξέρουμε πια.
2
Ένα, δύο, τρία πήγα στην κυρία.
Σημάδια, γεμάτη σημάδια
και αγωνία το πρόσωπό της.
Μα όλοι μαζί της θέλουν
να παίζουν;
Γιατί άραγε;
3
Προσευχή μάταιη,
μα όχι
αυτή η λέξη δεν έχει μέσα της
ματαιότητα, λάθος μου.
Είναι εκείνες οι στιγμές μωρέ που δειλιάζω
και δεν πιστεύω μέσα μου
και τόσο…
4
Πόσα κύματα περάσαμε μαζί,
μα εσένα δε σου φτάσανε.
Τώρα κολυμπάς μες τα θηρία και
παλεύεις με καρχαρίες άγνωστους
απαλού φερμένους, μιας και στη ζωή
έμαθες όλα να τα νικάς.
Εγώ προσεύχομαι για σένα, ασκητικά ζω
και πορεύομαι, όχι με το σώμα
αλλά με το νου μόνο με το νου.
Αλλά θα μου πεις και ο νους
μες στο σώμα δεν είναι.
5
Σκοτεινά, πολύ σκοτεινά.
Με δυσκολία βλέπω το καλούπι των ανθρώπων,
στατικές και σκοτεινές μορφές,
Μόνο ένα πρόσωπο, θεατρικό
σαν μια κούκλα
φανερώνει το βλέμμα της
μπροστά μας.
6
-Καίτηηη…εεε Μαρία…εεε Κίτσα…
-Άστο ρε γιαγιά.
-Εδώ είμαστε μάνα.
-Πού είναι ο Χαράλαμπος;
-Μακριά στα ξένα. Το Στέφανο εννοείς.
Στη δουλειά είναι.
-Ναι μωρέ αυτόν εννοούσα.
-Καλά μάνα, φάε τώρα.
Η Κωνσταντίνα Γαζέτη (konstantinaaskt@gmail.com) γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη (16.01.1990) αποφοίτησε από το Ενιαίο Λύκειο (Ελληνικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης) το 2007 με «Άριστα» (19). Την ίδια χρονιά εισήχθη στο Τμήμα Θετικών Επιστημών στον τομέα της Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και τον επόμενο χρόνο στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας στον τομέα της Ζωγραφικής. Την περίοδο 2013-2014 εκπόνησε τη Διπλωματική της Εργασίας στην ΑΣΚΤ, στο Δ’ Εργαστήριο Ζωγραφικής με διδάσκοντα και τον Παναγιώτη Χαραλάμπους. Αποφοίτησε με Λίαν Καλώς (8,03) από την ΑΣΚΤ Αθηνών (Τμήμα Εικαστικών Τεχνών με διεκπεραίωση στα εργαστηριακά και θεωρητικά μαθήματα για τη διδασκαλία της Τέχνης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση). Έχει ασχοληθεί ως animatris, με την εικονογράφηση παιδικών βιβλίων, τον σχεδιασμό χειροποίητων κοσμημάτων, ενισχυτική διδασκαλία, διδασκαλία χαρακτικής και εικαστικών στη δημοτική εκπαίδευση. Έχει παρακολουθήσει σειρά σεμιναρίων, αλλά και Εργαστηρίων στην ΑΣΚΤ Αθηνών, ενώ γνωρίζει Αγγλικά, Ιταλικά και Γερμανικά.