Στο εικαστικό σύμπαν του Κωστή Τριανταφύλλου
η εικόνα και ο λόγος είναι αλληλένδετα, καθώς εισηγείται για την Τέχνη μια πρόταση συν-ολική. Πλευρές από την εικαστική αλλά και την ποιητική του έρευνα θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει το κοινό στην έκθεση «ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ» που θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 2 Μαρτίου έως την Δευτέρα 2 Απριλίου 2012 στο project space Kalos&Klio Showroom, στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με τη Lola Nikolaou Gallery.
Ο Costis εστιάζει σε έργα οπτικοποίησης ποιημάτων του (μερικάαυτής της σειράς τα είδαμεστην ART-ATHINA 2011, στη Λόλα Νικολάου). Μέσα από τον ιδιαίτερό του τρόπο παρουσίας των εκθέσεών του σαν συν-ολική πρόταση, θα δούμε και ποιήματα οπτικοποιημένα από παλιότερες προτάσεις του και όλα αυτά στο πλαίσιο του κινήματος της Οπτικής Ποίησης.
Ο Κωστής Τριανταφύλλου είναι γνωστός από την δεκαετία του ’70 τόσο για τα εικαστικά του έργα, που συνεχίστηκαν με την παρουσίαση των ηλεκτρονικών του κεραυνών μέσα από ατομικές εκθέσεις σε μεγάλα μουσεία του εξωτερικού αλλά και της Ελλάδας όπως στο Μ.Μ.Σ.Τ., όσο και σαν ποιητής αλλά και σαν οπτικός ποιητής που κάθε φορά ο συγκερασμός ποίησης και εικαστικών δίνει μέσα από το προσωπικό του στίγμα την συνέχεια αυτής της ποιητικής έρευνας.
Στα πλαίσια της καινούριας έκθεσης στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 3 Μαρτίου στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, στις 7 μ. μ., θα παρουσιαστεί το βιβλίο του Οπτικής Ποίησης «π» (έκδοση ΚΣΥΜΕ) με παρεμβάσεις από τον Δ/ντή του Μουσείου, ιστορικό τέχνης κ. Ντένη Ζαχαρόπουλο, τον ιστορικό τέχνης και καθηγητή κ. Θανάση Μουτσόπουλο και τον εικαστικό καλλιτέχνη και καθηγητή κ. Γιώργο Τσακίρη. Η βραδιά θα ολοκληρωθεί με συναυλία από το Κέντρο Σύγχρονης Μουσικής Έρευνας, με το KSYMEensemble,στο οποίο συμμετέχουν οι μουσικοί:Άκης Δαούτης, Μαργαρίτα Κουρτπαρασίδου, Κώστας Μαντζώρος, Πέτρος Φραγκίστας, Νίκος Χαριζάνος, Νικολέτα Χατζοπούλου.
Tραγούδι και φωνητικά από την Νατάσσα Μάρε Μουμτζίδου. Θα παρουσιαστεί σε πρώτη εκτέλεση το έργο «Ο Σεμπάστιαν στο όνειρο», σε ποίηση Georg Trakl, μετάφραση Έλενα Νούσια.
Η είσοδος είναι ελεύθερη